Dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti v roce 2025 v Olomouci • prezenčně i on-line
Dohody o pracovní činnosti a dohody o provedení práce stále patří k využívaným flexibilním formám práce. Na semináři dne 6. 2. 2025 se podíváme, jaká pravidla pro ně budou platit v roce 2025.
31. leden 2025Zobrazit
Dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti v roce 2025 - aktuální pravidla a možnosti
Pro vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní a podnikové právníky připravujeme na 17. 2. 2025 seminář o aktuálních pravidlech pro DPP a DPČ.
31. leden 2025Zobrazit
DPP a DPČ v roce 2025
Praktický webinář o aktualitách v dohodách v letošním roce se bude konat dne 27. 2. 2025. Dohody o provedení práce a o pracovní činnosti zaznamenaly v posledních dvou letech řadu změn, které jejich koncept značně proměnily. Pokud se kvůli tomu obáváte dohody využívat nebo si nejste jistí, zda jste vše nastavili v souladu s platnou legislativou, přihlaste se na online seminář, kde se zaměříme na všechny problematické oblasti.
31. leden 2025Zobrazit
27. únor 2024
Přibližně čtvrtina zaměstnanců u nás v současnosti využívá možnost práce na dálku. S její rostoucí oblibou se ale změnila i pravidla. Podíváme se na ně na semináři dne 21. 3. 2024 v Praze nebo online.
Zatímco dřív byla práce na home office využívaná jen jako lákavý zaměstnanecký benefit a mnoha zaměstnanců se netýkala, po pandemii covidu-19 se stala plnohodnotnou formou práce. S jejím rozmachem se ale ukázala potřeba sjednotit a lépe nastavit pravidla, podmínky a povinnosti práce na dálku.
Změny jsou platné od října 2023 a už teď vidíme, že novela zákoníku práce stále spoustu věcí neřeší. Jak tedy přistupovat k detailům, které nejsou v právní úpravě jednoznačné, nebo vůbec řešené?
Jak postupovat, abyste netápali a měli ohledně home office vše v pořádku nastavené, si na semináři ukážeme na praktických příkladech.
Mezi hlavní body programu bude patřit:
• nová právní úprava práce na dálku,
• nařízená práce na dálku,
• dohodnutá práce na dálku,
• místo výkonu práce,
• pracovní doba,
• pracovní úrazy, BOZP,
• rovné zacházení,
• náklady,
• cestovní náhrady,
• monitorování zaměstnance.
Nezapomeneme ani na otázky doručování písemností, agenturního zaměstnávání, práce ze zahraničí nebo možné přestupky.
Místo konání (pod odkazem najdete i přihlášku):
Praha, budova ČS VTS, Novotného lávka 5
Mgr. Michal Vrajík, advokát
Spálená 97/29
110 00 Praha 1
Česká republika
michal.vrajik@akvrajik.cz
+420 605 068 258
IČO: 024 84 005
ev. č. ČAK 15480
Copyright 2025 Mgr. Michal Vrajík - všechna práva vyhrazenaVyrobil: HEADBOX
Chcete se na něco zeptat, nebo si potřebujete jen sjednat schůzku? Napište mi pomocí tohoto kontaktního formuláře a já se Vám ozvu nejpozději do 48 hodin.