Dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti v roce 2025 v Olomouci • prezenčně i on-line
Dohody o pracovní činnosti a dohody o provedení práce stále patří k využívaným flexibilním formám práce. Na semináři dne 6. 2. 2025 se podíváme, jaká pravidla pro ně budou platit v roce 2025.
31. leden 2025Zobrazit
Dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti v roce 2025 - aktuální pravidla a možnosti
Pro vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní a podnikové právníky připravujeme na 17. 2. 2025 seminář o aktuálních pravidlech pro DPP a DPČ.
31. leden 2025Zobrazit
DPP a DPČ v roce 2025
Praktický webinář o aktualitách v dohodách v letošním roce se bude konat dne 27. 2. 2025. Dohody o provedení práce a o pracovní činnosti zaznamenaly v posledních dvou letech řadu změn, které jejich koncept značně proměnily. Pokud se kvůli tomu obáváte dohody využívat nebo si nejste jistí, zda jste vše nastavili v souladu s platnou legislativou, přihlaste se na online seminář, kde se zaměříme na všechny problematické oblasti.
31. leden 2025Zobrazit
27. únor 2024
Vést správně evidenci pracovní doby, správně pracovní dobu rozvrhovat a bezchybně určovat čerpání dovolené je základním požadavkem na každého zaměstnavatele. Komplexně si celé téma, včetně novinek platných v letošním roce, představíme na semináři v Karlových Varech dne 18. 3. 2024.
Kontroly inspektorátů práce pravidelně odhalují potíže s určováním rozsahu týdenní pracovní doby, s jejím rozvrhováním a evidencí. Soudy pak opakovaně řeší spory ohledně nároku na náhradu mzdy za dovolenou. Komplikace působí výpočet dovolené v nerovnoměrné pracovní době, špatně rozvržený nepřetržitý denní odpočinek nebo odpočinek v týdnu.
Nově nastupují nejasnosti týkající se evidence pracovní doby u zaměstnanců pracujících na home office a výpočtu dovolené u dohodářů.
Na všechny tyto problémy a mnoho dalších se podíváme z hlediska praxe, vše si vysvětlíme na konkrétních příkladech a odnesete si užitečné znalosti, díky kterým už se nebudete muset obávat kontrol, ani soudních sporů.
Program bude rozdělen do čtyř základních bodů, přičemž každý probereme do všech podrobností:
• pracovní doba,
• doba odpočinku,
• dovolená,
• mateřská, otcovská a rodičovská dovolená.
Setkání ukončíme společnou diskusí a zodpovězením dotazů.
Místo konání: Krajská knihovna v Karlových Varech
Na podrobnosti a možnost přihlášení se podívejte zde.
Mgr. Michal Vrajík, advokát
Spálená 97/29
110 00 Praha 1
Česká republika
michal.vrajik@akvrajik.cz
+420 605 068 258
IČO: 024 84 005
ev. č. ČAK 15480
Copyright 2025 Mgr. Michal Vrajík - všechna práva vyhrazenaVyrobil: HEADBOX
Chcete se na něco zeptat, nebo si potřebujete jen sjednat schůzku? Napište mi pomocí tohoto kontaktního formuláře a já se Vám ozvu nejpozději do 48 hodin.